Collaret vintage

…amb na Cuchy .

UTEE (Ultra Thick Embossing Enamel). Que és? Com es treballa? Per que ho pots utilitzar? Com fer-ho sense cremar-te? Tècniques i truquets de na Cuchy… la nostra guia el passat dissabte al stand de “Cromatismes” a Creativa bcn 2010.

Casi tres hores divertidíssimes amb na Ruth, na Mónica, na Laura.. i això que jo  estava casi a les últimes!!!

Lo siento Cuchy ...he perdido el pajarito  ♥
Anuncis

8 responses to “Collaret vintage

  1. Què xulo! Ja he vist també el de la Laura i m’encanten! M’hagués agradat fer aquest taller! Ptnets*

  2. No jod%$%!!! jajajaja
    el estampado quedó genial. Me alegro que lo pasaras bien. Yo desde luego disfruté un montón.
    encantadísima de haberte conocido. Con las ganas que tenía! un besazo

  3. osti sembla complicat això del UTEE (ja només amb el nom…) t’ha quedat precióos!! Em va agradar tornar-te a veure i xerrar una estona a Fem Scrap. Un petooooooo!

  4. Meritxell em va agradar molt coneixe’t 🙂 encara que solament vam parlar un moment. El penjoll t’ha quedat xulíssim amb aquest segell i la combinació de perfect pearls. Petonets!

  5. Te ha quedado precioso!!!!
    Oye, si vienes a Madrid, avisa, que te tengo ganas 😉

  6. Oh, què xulo t’ha quedat!! Quina enveja em feu, no vaig poder fer cap taller i a aquest li tenia unes ganes….
    Com sempre, un plaer veure’t i poder xerrar una estoneta amb tu.
    Petons. Sílvia

  7. Espero m’ensenyis una mica aquesta tecnica.
    M’agrada ha quedat precios

Deixa un comentari

