Vols aprendre a fer-les?

Curs intensiu de “Tildes” a Menorca!!!

El preu inclou el taller, material i el dinar (65€) ♥

4 responses to “Vols aprendre a fer-les?

  1. Ja m’agradaria, ja però ho tinc una mica difícil (per la distància i perquè l’agulla i jo no ens entenem gens)
    Una abraçada. Sílvia

  2. Hola guapa!! quina bona pinta tenen les tildes!! semblen complicades de fer no??
    eeei sgueixo c/dia els reptes, són precisosos i aporten molta creativitat i ganes de posar-thi però no crec que en pugui fer pq estic passant uns dies de relax fora de casa i no tinc la meva superhabitació plena de scrap! només internet, la platgeta i bon menjar…jejejeee molts petonets !!

  3. Yo me apuntaría!!!!Me encantan las Tildas , pero aprender contigo…lo que más!

  4. M’encantan els teus treballs, es poden fer encarrecs???
    Cada vegade et superas mes i mes, llastima que no pots dedicar mes temps
    a fer treballs

    ENHORABONA ETS LA SUPER MER ISHAKE

Deixa un comentari

