Detalls àlbum “Taller Karine”

Us deixo algunes fotos amb detalls del àlbum “Una mica de jo” que he realitzat fent un scraplift del taller que la Karine Cazenave va realitzar a BCN.

M’encantaria mostar-vos-el acabat però estic esperant que na Mireia (my sweet friend) m’envii la meva brind it all.  Els desavantatges de viure en una illa (portar a la cabina de l’avió certes eines “rares” pot ser perillós). Normes de seguretat.

Esper que us inspiri !!!!    Jo em sento

One response to “Detalls àlbum “Taller Karine”

  1. Doncs jo tampoc l’he acabat i no tinc excusa ni perdó (és que em falta temps!!)
    Petons. Sílvia

Deixa un comentari

