Efecte metal.litzat

Make & Take Creativa

Us deixo unes fotos del mini àlbum “de FESTA” que vaig preparar per un dels M&T que vaig mostrar al stand de Kits de Somni a CREATIVA .

 

L’objectiu era mostrar la tècnica de l’efecte metal.litzat. Detalls de l’efecte i del interior de l’àbum. Esper que us agradi.

Gràcies a les meves companyes d’aventura: Mireia,  Andrea,  Aurea,  Monica,  Maria Luisa… en especial al equip “Je sui desole” sense elles això no hagués sigut tant especial  !!!mua!!!

Anuncis

8 responses to “Efecte metal.litzat

  1. jo m’agrada molt, no vaig poder fer aquest M&T hauries de fer un tuto per nosaltres 🙂 pretty please 🙂

  2. Quina passada!
    Una abraçada. Sílvia

  3. ohhhh!!!

    si que us ho vau passar bé al creativa, si!

    gràcies per visitar el blog!!!

  4. Com a alumna del make and take a creativa, comfirmo que és més bonic al natural, encara que el meu l’haig d’acabar de repetir…. jjejee
    és una tècnica molt senzilla i que “dóna el pego”!!

  5. volia dir, acabar de pulir… no vaig tenir paciència i les coses s’han de fer amb calma!

  6. Té molt bona pinta!! tinc ganes de fer algo així, llástima que no vaig veure el M&T!!

  7. UN BESOTE WAPAA!!!! fue un monografico precioso!!!

  8. Tens q dir-le a l`àltra Mireia q faga(o faja?jajaja,jo l`intente…) una crop con tu tuto, magradaria moltissim, sería algo distint!!!
    porfi, porfi…..

Deixa un comentari

