Creant adeptes al Gimmer Mist

Judit_aeroclub

Aquest matí hem estat fent les invitacions a la Festa d’Aniversari de la meva filla pels seus amics i amigues . “5” anys. Una màscara feta a casa amb cartolina i Gimmer Mist. Tria el color, apunta i dispara. Combina dos o tres colors i …. (estil Dina Wakley)

Collage de Picnik_judit

“M’agrada mare” m’ha dit fluixet arran d’orella. Els seus ulls em deien que s’ho havia passat molt bé scrapejant amb mi.

Anuncis

8 responses to “Creant adeptes al Gimmer Mist

  1. Molt maques! I la teva filla…PRECIOSA!
    Salutacions. Sílvia

  2. Qui es la més maca del món? Fillola del meu cor.
    Que mones, ja us imagino.

    Molts petonets!

  3. Holaaaa, qué biennn!! Así haremos perdurar el espíritu del scrapbooking! 🙂 Qué alegría poder compartir esos momentos con la peque… jeje. Y QUÉ SI TENGO GANAS DE CREATIVA??! Yo sólo pienso que hoy empiezo mi cuenta atrás, y en 10 días estoy allí!!! Besitos

  4. moniquedelafresange

    pero qué niñaaaaaaa más guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. HOLA! POR FIN TE ENCUENTRO!Me encantan los corazones,y estos para una invitación de cumpleaños todavía más!

  6. Y gràcies a tú seré una de les adeptes number one!
    Moltes gràcies per visitar-me, m’ha fet molta ilu.
    Seguim en contacte, no?
    Petones enormes …. i gràcies per guardar-nos la cadira mentre preniem el cafetó! Petooooooons!!!!

  7. Hola meripeni!!
    Sóc l’Anna, vas ensenyar-me el mini taller d’alumini, sisi aquell que no va kdar gaire bé pq ja estaven tancant i hi havia pressa…
    Et deixo el meu blog que hi ha una foto de les targetes que vam fer abans!
    1 abraçada

  8. PRECIOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ES ALUCINANT 🙂
    petonsssssssssssssss

Deixa un comentari

