Crop per conèixer l’EMMA (Kds)

A través de KDS aquest cap de setmana hem conegut intensament les creacions de l’Emma Ballereau. La Crop consistia en fer un scraplift d’una de les pàgines que ens presentava. Jo vaig escollir:

 emma1

La meva interpretació:

 g

No deixeu de seguir-la, us encantarà.

Merci Emma.

Anuncis

4 responses to “Crop per conèixer l’EMMA (Kds)

  1. Espectacular!
    Salutacions. Sílvia

  2. Giselaaaaaaaaaa!

    Docns m’agrada més la teva, serà pq no està cremada. Molt bé, molt bé.

  3. M´encanta la interpretació que has fet! Quines coses mes maques que fas! Una abracada i moltes gràcies pel comentari al meu blog!

  4. preciosa la página meri!
    no coneixia el teu blog!!! 🙂
    gràciesssssssss per les teves paraules i per tot!

    ens veiem aviat!!!

    tic tac tic tac

Deixa un comentari

